Јога и здравје

Стекнување на вештини за намалување на стресот и напнатоста преку вежбање јога вежби и практикување техники на дишење

Јога вежби за физичко и ментално здравје

Доколку сте мотивирани да работите на полето на сопствениот ментален и физички напредок и да се ослободите од секојдневниот стрес, повелете на редовните часови за стекнување на вештини за физичко и ментално опуштање, преку практикување на јога вежби и техники за дишење.

Вежбите се наменети за сите современи и динамични луѓе како и за оние кои имаат акумулирано во себе напнатост или стрес и имаат потреба да се ослободат од истото. Целта на јога вежбите и техниките за дишење е да се врати рамнотежата во телото и умот.

Јога како начин на живот

  • го намалува нивото на акумулиран стрес во телото и умот;
  • го подобрува психо-физикото здравје;
  • ја зголемува мотивацијата и ентузијазмот на личен и професионален план;
  • ја потикнува самодовербата;
  • ја зголемува личната продуктивност и способност;

јога

Јога инспирација

  • Се зголемува само остварувањето
  • Се зголемува социјалната адаптибилност
  • Агресивноста се намалува
  • Акциозноста и депресијата се повлекуваат
  • Психоморторните функции се пдообруваат
  • Когнитивните функции се подобруваат
  • Се воспоставува рамнотежа на аутоимугениот неврен систем со тенденција на блага доминација на парасимтапичкиот нерверн систем наспорти симпатичнито н.с.
  • Се намалува срцевиот пулс
  • Ритамот на дишење се успорува
  • Крвниот притисок се намалува
  • Се зголемува Галванскиот одговор на кожата
  • ЕЕГ алфа таласите се зголемуваат
  • ЕМГ активностите опаѓаат
  • Кардиоваскуларните функции се подобруваат
  • Респираторните функции се подобруваат (респираторниот волумен се зголемува, се воспоставува правилен ритам на дишење, респираторниот систем се зголемува како и виталниот капацитет и способност за задржување на воздухот)
  • Гасторинтестинални функции се нормализираат
  • Ендокриниот систем се балансира
  • Екскреторни функции за подобруваат
  • Муслулна скелетна флексибилност како и подвижност на зглобови се зголемува
  • Издржливоста се зголемува
  • Енергеткото ниво е посилно
  • Телесна тежина се нормализира
  • Спиењето се подобрува
  • Имунитетот се зајакнува
  • Чувството на болка се намалува
  • Опаѓа нивото на гликоза
  • Нивото на натриум опаѓа
  • Вкупниот холесторол се намалува
  • Триуиглицириди опаѓаат
  • ХДЛ хлесторол се смалува
  • ВЛДЛ холесторол се намалува
  • Катехоламин се намалува
  • Хематокрит се зголемува
  • Хемоглобин се зголемува
  • Бројот на лимфоцити се зголемува
  • Вкупниот број на бели крвни зрнца се намалува
  • Лачењето на тироксин се зголемува
  • Витамин Ц се зголемува
  • Вкупното ниво на серум се зголемува протеин
  • Окситиоцин се зголемува
  • Прилактин се зголемува
  • Количината на кислород во крвта се згоолемува

Јога часови во студио

Здравјето е наше најголемо богатство и во сочувување на нашето здравје, јога вежбите и техниките за дишење имаат непроценлива вредност…

Прочитај повеќе

Јoга часови во природа

Една од многуте убавини на вежбањето јога е што буквално може да се направи насекаде. А, вежбањето јога во природа може само да ја поттикне вашата пракса на еден сосема поинаков начин…

Прочитај повеќе

Јога часови во живо

Онлајн Јога часови за ваше метално и физичко здравје од удобноста на својот дом!

Прочитај повеќе

  • https://youtu.be/SisvQobuABY

“ Најдобрата за јога и медитација. “

Елена М, Април 2019

“ Гласот на иструкторот е многу смирувачки. “

Соња М, Декември 2018
“ Инспирира, мотивира, подига и носи кон акција! “
Ирена А, Април 2020
“ Одлични водени медитаци. Билјана е вистински професионалец. Посебно го ценам нејзиниот ангажман во ова време- невреме. Топло ја препорачувам “
Снежана Б, Април 2020

“ Секоја чест Билјана за трудот кој несебично го вложуваш и шириш позитивна енергија! Прекрасни јога часови. “

Ирена С, Април 2020

“ Прекрасни и многу моќни медитации води Билјана “

Катерина М, Април 2020

“ Најдобрата ОНЛАЈН медитација! Ти благодарам за несебичната подршка која ни ја пружаш во овие карантински денови. “

Анита К, Април 2020

“ Прекрасно како и секогаш. Ми ја враќаш насмевката и крилјата . Ти благодарам Биби што го правиш ова и што ни ги разубавуваш животите. “

Ирена И, Мај 2020

“ Прекрасно искуство за сите сетила . Фала многу Билјана “

Александра К.Б, Април 2020

“ Презадоволна сум после секој час и се чувствувам одлично. Добро е што постоиш инче ќе требаше да те измислиме. Благодарам од срце! “

Сузана Љ, Април 2020

“ Прекрасни онлајн часови и дружба “

Кираца К, Април 2020

“ Вежбите и медитациите во комбинација со ликот и гласот на Биљана Пешева се искуство кое ти го олеснува денот, месецот, годината… БРАВО Биљана за идејата да направиш онлајн вежби за јога и медитации во време кога на сите и те како ни е потребно! Царица си! Ти Благодарам што постоиш! “

Јасмина А, Март 2020

“ Чувство на ослободување, на енергија, на растење во себе, ете тоа ни го дава Биле со медитациите и јогата. “

Наташа Б, Март 2020

“ Дефинитивни најдобри јога часови “

Марга С, Април 2020