logo

Движи се со леснотија – Вежби за справување со болки во крстот и вратот

Научи како на долг рок, може да ја ублажиш болката во ‘рбетот со превентивни јога вежби. Наменето за оние кои страдаат од крстоболка, ишијалгија, спондилоза и други пореметувања на ‘рбетниот столб

Курс со вежби за подобрување на општата психо-физичка состојба, направен за да ти обезбеди подршка и инспирација за редовно практикување на вежби за зајакнување на мускулите кои го држат ‘рбетниот столб исправен и стабилен.

Време е за себе -зајакнување!

Видеа со превентивни јога вежби, техника за релаксација и едукативен материјал наменети за оние кои страдаат од крстоболка, ишијалгија, спондилоза и други пореметувања на ‘рбетниот столб.

Курсот ќе ти помогне да научиш, како на долг рок, може да  ја ублажиш болката во слабинскиот (лумбален) дел од ‘рбетниот столб, но и да создадеш дневна рутина за вежбање за заштита од идни повреди на ‘рбетен столб. 

Време е за промена !

Play Video
Што добиваш од овој курс

Вежби

13 снимени видеа со јога вежби за превентивна и корективна заштита на рбетниот столб, со објаснувања.

Лекции

13 обработени лекции за сѐ што треба да знаете за вежбањето и подобрувањето на вашата психо-физичка состојба

Неограничен пристап

Можност неограничено да го користите овој курс без разлика на која платформа е поставен.

Запознај го твојот инструктор

Билјана Пешева​

Тренер, јога инструктор, wellness coach

Таа е позната по својот уникатен личен и професионален пристап во водењето на своите јога програми и ретрити, повеќе од десет години, во земјата и странство.

Нејзиниот пристап е холистички, (сеопфатен) и насочен кон подобрување на целокупната психо физичка состојба на личноста.

Како Јога инструктор за Healthy Yoga  работи од 2013 година на развојот на физичките вештини кај луѓето често употребувајќи традиционални во комбинација со модерни техники и методи за надминување на стресот и стравот, со цел подобрување на лично физичко, ментално и емотивно здравје на практикантот. Нејзиното знаење и вештини од областа на ЈОГА го има стекнато и добиено во изминатите триесет години од нејзините духовни учители, мудреци и светци кои ги има сретнато во живо, од Бихарската школа на јогата од Индија, во Путапарти-Индија, во Меѓународната организација Уметност на Живеење, но и од активното учество на безброј духовни и енергетски семинари во сите овие години.

Таа денес редовно одржува курсеви, часови и работилници од областа на јога, медитација  и техники за намалување на стресот и напнатоста наменети за модерниот човек.

Што друго добивате ?
Дополнителни придобивки од овој курс

Бонус медитации

Добивате 3 медитации за релаксација и опуштање на телото

Коучинг и менторство

На ваше барање, индивидуални разговори по телефон и менторство е редовна практика во процесот на себе подобрување

Вежбање во група

Еден месец кој вие ќе го одберете, добивате пристап за онлајн заедничко вежбање на Јога вежби за физичко и ментално здравје во Healthy Yoga

Начин на плаќање

Уплата може да направите дирекно на жиро сметка СУНА Хелти Лајф: 300000000379694 во Комерцијална Банка, по што испраќате маил – потврда до healthylifeskills.mk@gmail.com за да ви дадам пристап на курсот.

За дирекна уплата на жиро сметка ВО МКД ЦЕНАТА e СО ПОПУСТ и изнесува 2.900 мкд + добивате СПЕЦИЈАЛЕН БОНУС еден месец претплата на онлајн јога часови во Healthy Yoga во вредност од 900 мкд.

Најчесто поставувани прашања

Вежбите кои ќе ги поминете на овој курс се наменети за зајакнување на лумбалниот (слабинскиот) 'рбет, грбот, вратот и нозете. 

Вежбите во видеата се поделени во две категории: поедноставните вежби се статични и се наменети за оние кои се во акутна (болна) фаза додека  другите вежби се динамични и се наменети за зацврстување на  мускулите на лумбалниот (слабински) 'рбетен столб, грбот и нозете. 

Покрај тоа во курсот имате и неколку видеа со техники за опуштање и релаксација наменети за отпуштање на болката која ја имате во вас.  

Погледнете ја секцијата curriculum (содржина) на оваа страна за повеќе.  

Постои ЕДНО правило на кое секогаш треба да се придружувате при вежбањето дома, а тоа е дека ВЕЖБИТЕ НЕ ТРЕБА ДА БИДАТ БОЛНИ.  т.е секоја болна вежба препорачувам да не ја изведувате.

Можете да вежбате едно видео два до три пати во неделата, во точно одредено време и место.

Оние вежби кои се по динамични потребно е да започнете да ги изведувате по завршување на болната (актуна) фаза и се разбира по консултација со стручно медицинско лице  и добивање препорака  од него/неа за започнување на вежбање. 

При започнување на вашето вежбање треба да ги имате во предвид, вашата возраст, вашата тежина, полот, психо-физичката состојба и најважно од се, вашата клиничка слика на болеста.  

Многу е важно ако до сега не сте вежбале да почнете со лесно темпо без големи очекувања.  

Ако долго време сте мирувале со лежење , треба да имате во предвид дека можеби треба да направите рехабилитација или физикална  и постепено да станувате и ги активирате мускулите. 

Знаете дека здравјето и знаењето не доаѓаат преку ноќ.  За да ги вратиме назад, потребно е време. Потребно е да се вложите во тоа, да го вложите своето време, посветеност, истрајност и труд. 

Тогаш зошто не започнете сега и овде преку овој курс,  да вложувате време во своето здравје.

Сега и овде.

Донесете одлука: Секој втор ден по едно видео, наредните 12 недели.  

И кога ќе ги завршите, секогаш може да почнете до почеток! 

 

Вежбајте  во исто време секој ден, било наутро, на ручек или навечер. Со развивање на рутината може вашето практикување да оствари доследни резултати.

Вежбајте  во иста соба или во ист дел од собата. Тоа помага да го одржите својот распоред. Исто така редовно проветрувајте ја таа соба или простор или најдобро вежбајте на отворено.

Воздржете се од тешки оброци пред вежбањето. Вашето тело е усмерено на варење на храна, и физиолошки и енергетски што може да ве направи поспани.

Немојте да вежбате надвор на сонце. Сончевата енергија од 10 наутро до 17 час попладне е  премногу интезивна.

Немојте да вежбате ако сте под влијание на силни негативни емоции. Пред да започнете да вежбате, може да пуштите видео со медитација за да се смирите, Така ќе ја искористете самосвесноста и ќе ги неутрализирате негативните емоции.

Воздржете се од пиење на ладни пијалоци еден час пред и еден час по вежбањето.  Ладните пијалоци, предизвикуваат нагла промена на температурата на телото, и тоа делува како шок за енергетските канали.

Немојте да се туширате два часа по вежбањето. Водата ја испира енергијата (праната) која сте ја створиле за време на вежбањето.

Немојте да се врзувате со пречките, бучавоста, или други слушни впечатоци кои можат да ве прекинат во вежбањето. Уште поважно немојте да дозволите тие пречки да ве налутат. Ако залае куче или се слушне сирена на автомобил, приметете го тоа без да реагирате, и усмерете го својот ум на дишењето и вежбањето. Немојте да се предадете на пречките. Немојте да ги препуштите своето внимание и енергија.

 

Да останеме во контакт

Вовед во крстоболка и ишијас

1
Што треба да знаете за крстоболката и ишијасот
2
Што е дискус и како се поместува
3
ПРАВИЛА при вежбање

Позиции за мирување во болна (акутна) фаза

1
Како се постапува во акутна (почетна) фаза на крстоболка
2
Позиции за правилно мирување во болна (актутна) фаза на крстоболка или ишијалгија
06:29

Статички вежби за лумбалниот (слабински) 'рбет

1
Статички вежби по завршување на актутната (болна) фаза
30:25
2
Статички вежби за зајакнување на слабинскиот дел од ‘рбетниот столб

Динамични вежби за зајакнување на лумбалниот (слабински) "рбет

1
Динамични вежби за лумбалниот (слабински) ‘рбет
2
Вежби за зајакнување на слабинскиот дел на ‘рбетниот столб
21:25

Техника за намалување на болката и опуштање на телото

1
Прогресивно намалување на болката и напнатоста преку медитација
2
Медитација за опуштање на телото и болката
11:38

Вежби со седечки ставови и наведнување напред

1
Седечки ставови и наведнување напред
2
Вежби за зајакнување на седалниот и карлично надколеничниот појас
23:38

Вежби за зајакнување на лумбосакралниот (слабински) "рбет

1
Вежби за јакнење на стомачните и грбните мускули на лумбалниот (сакрален) ‘рбет
2
Вежби за зајакнување на лумбосакралниот (слабински) ‘рбет
19:11

Вежби за зајкнување на вратот и вратните мускули

1
Вежби за зајакнување на вратот и вратните мускули
15:47
2
Вратот важен мост помеѓу телото и главата

Вежби за зајкнување на вратот и грбните мускули

1
Вежби за зајакнување на вратот и грбните мускули
13:21
2
Вратот – главна алка во синџирот на комуникацијата

Вежби за зајкнување на вратот и долните грбни мускули

1
Вежби за зајакнување на ‘рбетот и грбните мускули
15:14
2
Долниот дел на грбот

Вежби за зајкнување на седално и карлично надколенични мускули

1
Вежби за зајакнување на седалните и карлично надколенични мускули 1
21:01
2
Вежби за зајакнување на седалните и надколеничните мускули 2
23:38

Вежби за зацврстување на рбетниот столб со стап

1
Зошто е добро редовно да вежбате со стап
2
Вежби со стап
21:14
3
Класичен јога час со вежби со стап
1:04

Бонус медитации

1
Медитација за релаксација
14:13
2
Медитација за опуштање на телото
11:38
3
Водена медитација за контакт со внатрешното дете
12:48

Бонус општи совети за вежбање и вежби за грб

1
Општи совети за вежбање
2
Бонус вежби за зајакнување на грбните мускули
12:16

Be the first to add a review.

Please, login to leave a review
Купи
30-Day Money-Back Guarantee

Вклучува

Целосен (животен) пристап
Движи се со леснотија – Вежби за справување со болки во крстот и вратот
Price:
5,900den 4,500den
Layer 1